środa, 8 sierpnia 2012

Powracam?

Witajcie!

Bardzo przepraszam, że długo nie pisałam, że zaniedbałam bloga. 

Przed chwilą czytałam post na blogu mojej Kawaii.
I wtedy, tak zupełnie nagle, pomyślałam o tym blogu. 
Więc jestem.

Chciałabym Wam pokazać moje dwie prace wykonane ostatnio. Proszę nie kopiować, ale oceniać ;)




No jak, co sądzicie? Wiem, wiem. Jestem początkująca, więc nie spodziewajcie się prac idealnych. Ale te moje dwa szkice przypominają psy, a o to przecież chodzi ;]

Co u mnie? W zasadzie nic ciekawego. Gram na DoGGi Game. 

To naprawdę fajna gra o psach. Polecam. I będę wdzięczna, jeśli wpiszecie mnie [Dogissimo] jako sponsora przy rejestracji ;)

Lato to dziwna pora roku. Raz jest zimno, raz jest taki upał, że ledwie da się iść. Źle znoszę upały. Pocę się, nic mi się nie chce, ledwie żyję, jestem zmęczona. Ale lato ma swoje plusy. I chyba największym plusem jest brak szkoły :) 
Ale nie chcę pisać o szkole. Mam wakacje, chcę o niej zapomnieć.

Więc co u Puni? Była niedawno u fryzjera. Miła pani obcięła ręcznie (!) wszystkie jej skołtunione kosmyki. A ja miałam wątpliwą przyjemność być przy tym i przytrzymywać Pufkę.
Ale teraz czesanie jej jest o niebo łatwiejsze! Więc było warto. Ostatnio nawet sama skróciłam jej sierść na przednich łapach (aby było praktycznie, wiadomo). 

No i jakiś czas temu wróciliśmy z Jastarni.

Punia uwielbia obserwować kaczki. Może to robić godzinami! Nie, to wcale nie jest przenośnia.

I chociaż uwielbia gapić się na wodę, to z wchodzeniem jest mały problem... No dobra, duży problem. Pu nie lubi wody i wcale się z tym nie kryje. Mimo to, nie oszczędziliśmy jej kilku morskich kąpieli.

 Ale i tak największą atrakcją było spanie... Dłuuugie spanie...


Dobra, tyle wystarczy na dziś. Mam nadzieję, że ktoś skomentuje tę notkę...

2 komentarze:

  1. Obie prace są niezłe. Fajnie, że powracasz do blogowania. Może zmienisz tło na bardziej letnie, ekhm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam xD
      Tylko muszę znaleźć na to trochę czasu :)

      Usuń