poniedziałek, 9 stycznia 2012

Czemu nauczyciele są wredni?

No właśnie.
Nie uogólniam - żeby było jasne. Ale większość nauczycieli, jakich spotykam na swej drodze... no, szkoda gadać.
Ja rozumiem - mała pensja, dużo pracy, niegrzeczni uczniowie i wgl. No ale żeby od razu stawać się przez to takim wrednym i niesprawiedliwym?
Na przykład ostatnio, jedna z nauczycielek zamiast wytłumaczyć trudny temat, to zrobiła niezapowiedzianą kartkówkę! A potem przychodzi i mówi: "Kartkówka poszła fatalnie! Mam wrażenie, że byliście nią mocno zaskoczeni!".
Ja z kartkówki dostałam całkiem dobrą ocenę (4, ale jak na gimnazjum to bardzo dobrze - jeszcze na niezapowiedzianą kartkówkę z takiego trudnego tematu - łatwo można było się pomyślić). Ale jak patrzyłam na tę kartkę, to miałam wrażenie, że w kilku miejscach pani naprawdę mogła mi dać więcej punktów :/ Mam wrażenie, że ona to robi specjalnie, ze złośliwości.
Z resztą, to tylko jeden przykład. Jeden z naszych nauczycieli (uczący jednego z tych trudniejszych przedmiotów), jak ma zły humor, to każe nam samemu szukać odpowiedzi na podyktowane przez niego pytania i po MNIEJ NIŻ PIĘCIU MINUTACH już zaczyna pytać! Oczywiście na oceny. Nawet nie ma czasu kawałeczka tekstu przeczytać!
Ale co ja będę mówić. Myślę, że sami macie w szkole dużo takich "niezwykle miłych nauczycieli", do których po prostu strach podejść xD

A teraz kilka słów odnośnie wczorajszego treningu. Dobre wieści! Pu nie zapomniała slalomu! Umie go dalej i to świetnie :)
Jestem bardzo zadowolona, niby nic takiego, ale dla mnie to duży postęp - od wielu miesięcy nawet nie powtarzałyśmy starych sztuczek, a tu nagle nie tylko powtórzyłyśmy stare, ale jeszcze nauczyłyśmy się nowej :D

Kiedyś widziałam tę sztuczkę w telewizji i chciałam jej Puni nauczyć, ale doszłam do wniosku, że mi się nie uda :( A szkoda, bo całkiem łatwo nam to poszło :)

2 komentarze:

  1. Uwierz, istnieją ludzie gorsi od nauczycieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że gorsi istnieją ;)
    Ale uważam nauczycieli za jednych z 'gorszych'.

    OdpowiedzUsuń