poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nowy redaktor - przybywa 'tajemnicza' Kawaii

Witajcie kochani!
Gdyż Dogo nie ma żadnej 'weny' twórczej, ja też czasem coś napiszę. Jestem dobrą przyjaciółką Dogo, choć nigdy nie widziałyśmy się na oczy. Poznałyśmy się dzięki grze Howrse.pl i utrzymuje ze sobą kontakt na GG i telefonicznie:)
Moja przyjaciółka uważa, że jestem osobą łagodną i o bujnej wyobraźni. Gdybym miała napisać o sobie...hm. Prawdziwe sprawozdanie. Lubię pisać o sobie. Potrafię co chwilę znaleźc jakiś interesujący fakt na temat mojej osoby.Zapewne mnie znacie. Jestem Bisuketto (Biscuit). Prowadzę blog o Psotce - zwariowanym Shih Tzu! Obecnie tam nie ma żadnych notek. Hm, w tym tygodniu udam się do zoologicznego, po szampon i jakieś inne coś, co mi wpadnie w oko.Muszę wyprać Psotę. Tak, oczywiście. Wleję szampon do pralki i wrzucę tam psa.
A potem czekać, dopóki czas prania się nie skończy. A potem suszenie, czesanie i lekkie podcinanie.
Lubię pisać opowiadania i cykać fotki. Jestem również źródłem ciekawych cytatów i uważam, że słownik frazeologiczny to bardzo ciekawa lektura. Jestem dziwna.Coraz bardziej zadziwiam samą siebie.
Nauczycielka zadała nam do przeczytania "Chłopców z Placu Broni", a ja czytam słownik. I słownik angielski. Tak, lubię się uczyć. Za to nie lubię historii. Lubię ją poznawać, a nie się uczyć! I nienawidzę kartkówek! Pani od przyrody zawsze stawia mi 4+,na przykład dziś! Zapomniałam napisać słowa "otwarte" i już punkt przepadł.*patelnią w łeb* A z próbnego szóstoklasisty dostałam 35/40. To chyba dobry wynik, bo myślałam, że to będzie coś gorszego....
Don't copy
                                         "Wczoraj to historia, jutro to tajemnica, dzisiaj to cud"
Don't copy.
                                                                 I lubię zwierzątka!
A zwłaszcza: KOCHAM PSY!

3 komentarze:

  1. Super post :)
    Fajne zdjęcia :)

    Ps. A gdzie się wstawia tą blokadę, w jakim miejscu??

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super pościk : ) Witamy! :]Pozdrawiam

      Usuń