sobota, 7 stycznia 2012

Tylko zjem obiad i powtarzamy!

Tak.
Tylko dokończę obiadek i zacznę powtarzać z Punią sztuczki :)
Jakie umie (albo powinna umieć)? Macie wypisane w zakładce "Mój pies" ;)
Mam nadzieję, że choć trochę pamięta i że... mamy sezamki! Ona je lubi. Coś innego jako nagroda może jej nie usatysfakcjonować :P
Czegoś innego raczej jej nie nauczę dzisiaj, bo pewnie będę musiała przypominać jej nowe sztuczki.
Ale mam do was wielkę prośbę - napiszcie, jakich fajnych sztuczek (w miarę prostych) mogłabym jej jeszcze nauczyć, bo specjalnie nie mam pomysłów. Tylko napiszcie, jak ta sztuczka wygląda ;)
No i życzcie nam powodzenia!
Postaram się napisać, jak nam poszło... no i może w końcu zamieszczę jakąś fotkę... ale tego nie gwarantuję!

4 komentarze:

  1. Dużo już umie twoja sunia :)Może aport, zostań, waruj. Spróbuj ;D Chyba wiesz na czym one polegają a jak nie wiesz to napisz u mnie w komentarzu, to Ci odpisze. Ej mogłabyś mi powiedzieć jak zrobiłaś to, że jak jeżdżę myszką to jest pies a nie strzałka? I jeszcze jak robi się to, że jak zrobi się prawym przyciskiem myszy to jest napis kradniemy czy coś takiego. ;) Proszę o odpowiedzi u mnie w komentarzu. Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A może naucz ją "buzi". Nasmaruj se nos sezamkiem, schyl się do niej, powiedz "buzi", "całusek" czy tam "buziaczek" czy coś innego i jak poliże Ci nos to nagrodź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostych... to może czołganie? Albo pies kuleje?

    OdpowiedzUsuń
  4. A super ta ochrona przed kopiowaniem! Dobry sposób:)

    OdpowiedzUsuń