piątek, 6 stycznia 2012

Książka warta polecenia!

Już wcześniej wspominałam o tej książce, ale jest tak wspaniała, że postanowiłam poświęcić jej oddzielną notkę.

Otóż tak:

TYTUŁ: "A pies siedzi i patrzy"
AUTOR: Barbara Borzymowska

Dochód ze sprzedaży idzie na konto Fundacji Zwierzęta Eulalii.

To z niej pochodzą takie utwory jak:
"Modlitwa konia z transportu"
"Psia Dusza"

I to właśnie ten drugi utwór, który przeczytałam po raz pierwszy w internecie, skłonił mnie do kupna książki.

To zbiór wierszy o psach opatrzony cudownymi, dużymi ilustracjami wykonanymi przez autorkę.
Do tego jest jeszcze jedno opowiadanie o psie Dżoku.

Oto kilka zdjęć na koniec...













Zdjęcia znalezione w internecie.

2 komentarze:

  1. Fajna książka. Lubię wiersze o takiej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tego :) Ale z tego co piszesz musi być bardzo ciekawa ;-) Pozdrawiam, u mnie nowy post zajrzyj :]

    OdpowiedzUsuń