sobota, 14 stycznia 2012

Wyniki ankiety xD

Witajcie.

Ostatnio mało piszę, ale to oczywiście przez małą ilość czasu, jaką mam dla siebie.
U mnie więc nic nowego, no, z wyjątkiem tego, że.... spadł śnieg!
Niestety... Wolałam tę wiosenną zimę :( Ja dalej chce chodzić w czapce z daszkiem i kurtce!

Tytuł noty to "Wyniki ankiety", więc wypadałoby coś o tej ankiecie napisać :P
11 osób zagłosowało, że blog ma sens.
1 osoba zagłosowała, że nie ma (przyznać się, kto?! xD)

Z resztą, czy to ma sens, żeby ten blog miał sens? Być może byłoby to kompletnie bezsensowne, biorąc pod uwagę, że tworzyłam ten blog nie z myślą, aby miał sens, ale po to, by był mój... Co ja w ogóle tu piszę?

Lepiej skończę tę notę, bo jeszcze napiszę za dużo...

8 komentarzy:

  1. Nie musisz kończyc. Ty fajnie piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper blog:D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj zdjęcia Pu :D Ja zagłosowałam w ankiecie na tak :)U mnie nowy post, zajrzyj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, prowadź go dalej! :)
    Dodałam Cię do linków, licze że Ty też mnie dodasz + zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah ma sens przecież wiesz..

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog mam sens i tyle :)
    Hehe , pozdroo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog ma duży sens :)
    Wpadam kiedy jest jakaś notka :)


    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Wiesz jak ustawić tą blokadę ''zakaz kopiowania''???
    I dlaczego nie mam ''PASKU NAWIGACYJNEGO''????

    Z góry dziękuję za pomoc :)

    Pozdrawiamy :***

    OdpowiedzUsuń